tstark, to co powyżej podałem to zestawienie wszystkich sprężyn. Co powinno być w jakim aucie tego nie wiem. Rodzaj zamontowanych sprężyn zalezy najpewniej od teog czy to OIIFL, tour II, 4x4, hatchback, combi, wyposażenie. Powinno również zależeć od kratki czy jest czy jej nie ma (usłyszałem taki tekst ze to jest powod problemu) i od instalacji gazowej. Generalnie chodzi o rozkład obciążen co jest związane z wyposazeniem dodatkowym m. in. To ze niektórzy maja dodatkowe niebieskie sprężyny to nie wiem dlaczego tak jest bo IMO nie jest to rozwiązanie fabryczne.
Tez mi sie wydaje ze jesli sprezyny u mnie maja zbyt mala sztywnosc to powinno byc o "oczko" wyzej a wiec tak jak ty piszesz 1x biala i 3x zolta.
Aha kwoli wyjaśnienia, spis który podałem dotycz tylko oznaczeń sprezyn na tył, mowi o tym indeks 1JA. ?Na przod sa inne oznaczenia, ja np. mam 1xniebieska, 2xpomarańczowa, 1x zielona - a nie ma tego w powyzszym spisie.
Tez mi sie wydaje ze jesli sprezyny u mnie maja zbyt mala sztywnosc to powinno byc o "oczko" wyzej a wiec tak jak ty piszesz 1x biala i 3x zolta.
Aha kwoli wyjaśnienia, spis który podałem dotycz tylko oznaczeń sprezyn na tył, mowi o tym indeks 1JA. ?Na przod sa inne oznaczenia, ja np. mam 1xniebieska, 2xpomarańczowa, 1x zielona - a nie ma tego w powyzszym spisie.
Komentarz